Over ons

'WTC de ware vrienden' werd opgericht te Hoeselt in het voorjaar van 1973. De oprichters waren een vriendengroep zaalvoetballers waaronder Eddy Jehaes, Willem Valkeners, Victor Crommen, René Lunskens en Eddy Vandecaetsbeek. Deze laatste is nog steeds lid met langste staat van dienst.

De club werd doorheen de jaren al snel populair en is ondertussen uitgegroeid tot een ledenbestand van meer dan 40 fietsliefhebbers. De naam WTC de ware vrienden was tot voor kort altijd ontegensprekelijk verbonden

met  'café de Smeed' (tevens ons fietslokaal) in Hoeselt. Helaas heeft COVID-19 ervoor gezorgd dat we tijdelijk een alternatief fietslokaal hebben moet opzoeken.

Doel

Onze club kent een rijke traditie en ons doel is om iedereen in groepsverband zijn geliefkoosde hobby te beoefenen. Iedereen is welkom bij ons.

Daarnaast organiseren we iedere zomer een 3-daagse in het binnen- of buitenland.

Stijn Lambrechts

stijnlambrechts59@gmail.com